Content marketing

Content Marketing, Copywriting


Każdy kto w obecnych czasach interesuje się reklamą i chce dbać o swoją markę doskonale wie, jak bardzo ważne w budowaniu wizerunku marki jest reklama określana fachowo jako content marketing.

Największą przewagą nad tradycyjnymi kampaniami reklamowymi jest tutaj to, iż potencjalny klient trafia na informację zupełnie przypadkowo. Jesteśmy w tej branży nie od wczoraj, zatem doskonale wiemy jak dobrze i skutecznie przykuć uwagę odbiorcy. Tworzymy dla Państwa fachowe i napisane językiem lekkim do czytania przez potencjalnych odbiorców teksty dostosowane do branży. Może być to zarówno opis, felieton czy po prostu poradnik, który zainteresuje nie tylko osobę szukającą pod danym hasłem stricte Państwa produktu, ale chcących się po prostu zapoznać ogólnie z tematyką.

Największą zaletą indywidualnie stworzonych dla Państwa portali czy blogów, na których regularnie będziemy publikować teksty o wysokiej wartości merytorycznej jest to, iż Internauci chętnie będą wracać na tę stronę w poszukiwaniu kolejnych porad, opisów czy po prostu tekstów z życia wziętych. Odbiorca czytając taki tekst zupełnie nie odczuwa, iż jest to reklama, opis produktu czy usługi jest wkomponowany w masę przydatnych wiadomości.

Nad tym, aby tekst został wykonany poprawnie i bez błędów merytorycznych czuwamy my sami. Nie podejmiemy się zlecenia, kiedy to nie uzupełnimy wiadomości z danej branży. Każdy artykuł przygotowywany jest przed doświadczonego copywritera a następnie poddajemy go burzy mózgów w naszym zespole przez co finalny produkt, który trafi na stronę czy bloga będzie tym, co na pewno chwyci.

Nie można również zapominać o dużym wpływie tego typu artykułów na pozycjonowanie strony. Wszakże algorytmy Google i innych wyszukiwarek o wiele lepiej przyjmują teksty fachowe, napisane przez człowieka, które same w sobie generują duży ruch różnorodnych użytkowników. Ponadto przy poważnym fachowym artykule gwarantowana jest absolutna unikalność treści. Wkomponowane nienachalnie odnośniki czy reklama kontekstowa mogą dać tylko dobre rezultaty.

Praca przy kampanii reklamowej z użyciem Content marketingu przebiega wieloetapowo.

Etap 1

Po pierwsze rozmawiamy z Państwem na temat reklamowanego produktu, ustalając najważniejsze zalety, cechy które warto wyeksponować i w jakim kontekście można znaleźć najwięcej argumentów za danym produktem.

Etap 2

Kolejny krok to ocena konkurencji, w jaki sposób reklamują się inni i co oni uważają za swój największy plus.

Etap 3

Na tym etapie pracuje już kilka osób, z jednej strony osoby odpowiedzialne za pisanie artykułów poszerzają swoją wiedzę i przygotowują treść strony, z drugiej zaś webmaster zajmuje się wyborem domeny, stworzeniem strony i odpowiednich zakładek a grafik zaczyna przygodę z częścią wizualną, jeśli reklama ta jest połączona z innymi formami promocji to także osoba odpowiedzialna za resztę w tym samym momencie działa.

Etap 4

Kiedy strona jest gotowa i treść graficzna dopracowana zaczynamy publikację materiałów, ilość i ich rodzaj naturalnie ustalamy z Państwem chętnie dzieląc się doświadczeniami .

Etap 5

5. Kiedy materiały są już regularnie publikowane i strona zaczyna generować ruch, zgodnie z ustaleniami dodajemy kolejne materiały w odpowiednim odstępie czasu, zajmujemy się analityką ruchu i przekazujemy niezbędne informacje, w tym momencie cieszycie się już Państwo finalnym produktem.